Redactie, 27 november 2003
December en kersttijd - weer tijd voor de jaarlijkse Geluidnieuws prijsvraag.
In het tweede jaar al bijna een vertrouwde traditie. Breek uw hoofd over de
betekenis van een geclaimde doorbraak op het gebied van tanden poetsen, de
Sonicare.
De campagne voor deze tandenborstel strekt zich uit tot het bushokje voor het Geluidnieuwskantoor.
Geluidnieuws stelt twee prijzen in de vorm van een fles wijn beschikbaar voor de leukste antwoorden op de volgende vragen:
In tegenstelling tot vorig jaar, toen de prijsvraag over het VROM logo handelde, kunnen VROM medewerkers dit jaar wel meedoen.De jury bestaat wederom uit Henk de Kluijver en Elly Waterman. De sluitingsdatum is 6 januari 2004. De uitslag wordt gepubliceerd in het februari nummer van Geluidnieuws.
Meedoen: stuur uw antwoord(en) per email aan: prijsvraag@geluidnieuws.nl, of per post aan Geluidnieuws, Vondellaan 104, 3521 GH Utrecht.
Bent u geheelonthouder of geen liefhebber van wijn: geef dit aan bij uw inzending, dan ontvangt u als winnaar een alternatieve prijs.
Medewerkers van Philips worden uitgesloten van deelname, evenals anderen die betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling en introductie van de Sonicare of die over interne kennis beschikken. Ook de redactieleden van Geluidnieuws en de werknemers van dBvision worden uitgesloten van deelname. Bij gelijke inzendingen wordt beslist door loting.
Bron: Website www.sonicare.com